poniedziałek, 21 października 2013

KINFOLK / MAGAZYN O JEDZENIU I STYLU ŻYCIA

Jakiś czas temu odkryłam świetny magazyn Kinfolk, który niestety nie jest jeszcze dostępny w Polsce (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Jeśli ktoś z was wie gdzie można go ewentualnie zakupić proszę o info).
Kinfolk jest magazynem celebrującym jedzenie oraz styl życia, który mi osobiście kojarzy się trochę z hipsterami, czyli z życiem na pokaz. Niemniej jednak, dla mnie rewelacja.
Gazeta wydawana jest bardzo estetycznie, na fajnym grubym papierze z mnóstwem inspirujących zdjęć.
Jednak czym tak naprawdę jest Kinfolk?
Proponuję poszperać samemu:)
Zapraszam na oficjalną stronę

http://natemat.pl/69911,kinfolk-magazyn-celebrujacy-jedzenie

Poniżej Kinfolk nr 9, który właśnie do mnie dotarł.





Dwa zdjęcia poniżej z numeru 7, który chętnie bym przyjęła ze względu na ten artykuł.





Miłego poniedziałku:)

3 komentarze:

  1. Właśnie przeglądam stronę - przepiękne mają zdjęcia! Klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinfolk już dostępny w polskiej księgarni internetowej - www.dobrybook.pl!

    OdpowiedzUsuń