środa, 2 października 2013

CZUŁYM OKIEM (BRULION NR 3)

W zeszłym tygodniu przeglądając inne blogi i szukając natchnienia na coś słodkiego, natknęłam się na wpis o brulionach, które co jakiś czas wydaje na świat Mimi
Nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła szperać w przestrzeni internetowej z czym to jeść.
Niestety nie pamiętam gdzie po raz pierwszy przeczytałam o blogu, prowadzonym przez Mimi, ale bardzo ale to bardzo cieszę się, że go znalazłam!
Blog przepełniony jest świetnymi zdjęciami i przepisami a bruliony, które wychodzą co jakiś czas są wyśmienitym uzupełnieniem.
Napisałam maila, czy można zapisać się na brulion nr 5 i otrzymałam wiadomość, że mam szansę zakupić wcześniejsze numery (niestety od nr3). Tak więc szybkie kliknięcie i brulion nr 3 jest już u mnie.
Co tu dużo pisać...polecam z całego serca:)
Klimatyczne zdjęcia i łatwe zdrowe przepisy. "Czułym okiem" jest odpowiednim numerem na okres jesienno zimowy ale na pewno zaopatrzę się w najbliższym czasie w kolejne.

Tu możecie zakupić bruliony....http://zoe.decostyl.pl/

Przepis na paluszki, które znajdują się w koszyku znajdziecie w moim wcześniejszym wpisie TU








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz